Tuesday, June 8, 2010

finally...ia menjadi memori ;(

TM alor staQ,
our 1st met...

he's my style..

but

my 1st impression,
kind of arrogant...
budget ensem....
jenis xpndg org pye...

rupa2 nya,
PEMALU...

almost 2 month being there in TM, finally i get to noe him..haha~


my 4th year life as um student;

4th year ni hard life la utk aku,
byk sgt kesedihan,
tp kalo igt dia ni,
mesti aku epi jek haha~
tu yg wat aku lupa masalah2 aku tu...

tp finally,
30 April menjadi tarikh keramat aku & dia
iron man our last movie yg kami tgk sma2,
midvel our last meeting location,
our last meeting la,
b4 he's going back to hometown...
n lastly xcontact2 dah...

however no regrets...
no dendam...
just sweet memory...


sepatu kami~



this is HIM...mr izwan~
i never shared his photo b4 publicly la~

greet me wherever u see me~ <3


No comments: